lördag 2 maj 2009

Bild 28


Titel: Tufs med sidenbandet.
Redigering: Ingen redigering.
Varför jag valde bilden:
Jag absolut älskar bilder på kattungar. Denna bilden är tagen för över ett år sedan men ändå är den så gullig att jag var tvungen att ha med den i min fotobok. Detta var en av de få gamla bilder som jag lyckades få tag i efter min dator dog.
Kattungen är en av de fyra som min katt Mysan fick förra året i januari. Enligt mig finns det inget bättre än kattungar! Dem är så söta och lugnande. Emma sa att vi skall köpa en så fort vi fått någonstans att bo i London. Jag älskar färgerna på den här kattungen. Vår familj var dock tvungen att sälja båda kattungarna, endast två av de fyra kattungarna överlevde de första två dagarna, efter några månader.
Bilden är väldigt söt och jag gillar den glansen som sidenband får av systemkamera-fotografier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar