lördag 2 maj 2009

Bild 34


Titel: Barbie Girl.
Redigering: Ingen redigering.
Varför jag valde bilden:
Catherine och Joakim på bilden står och sjunger karaoke till det danska bandet Aqua's låt "Barbie Girl" när vi var ute och firade Joakims 20-årsdag på Alla Hjärtans Dag i år. Joakim är verkligen en kille fylld med kärlek och en underbar kille att umgås med. Jag lärde känna honom genom att han gick i min kompis klass på gymnasiet i ettan och därefter har vi bara blivit bättre och bättre vänner. Catherine träffade jag via Joakim och de har varit bästa vänner ungefär halva sina liv.
Två mycket glada personer som jag älskar att umgås med. Jag är så glad att jag träffade dem i början av gymnasiet och kommer definitivt sakna dem när jag flyttat. Denna kväll spenderade vi med Joakims närmsta vänner, hemma hos hans vän Tim och därefter på två olika krogar runt i Göteborg. Joakim var lycklig och sade att det var hans bästa födelsedag någonsin.
Joakim är också den killen som höll tal på impuls när vi firade min 19årsdag. Han har som tur är lovat att komma och bo hos mig någon gång under sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar