söndag 3 maj 2009

Bild 42


Titel: True loves kiss.
Redigering: Ingen redigering.
Varför jag valde bilden:
På bilden har vi min kusin Emma när hon gifter sig med sin man Anders. Bilden togs i maj 2008 och bilden strålar verkligen av lycka. Detta är absolut en av mina favoritbilder av de jag någonsin tagit. De två ser så söta ut, bilden togs när de precis stigit ur bilen efter att ha kört ifrån kyrkan där ceremonin hölls i Uppsala till lokalen där bröllopsfesten hölls. En underbar kväll spenderad med släkten på min fars sida.
Bilden är mycket personligt speciellt för mig och den säger mig att kärlek verkligen existerar (jag borde veta, med tanke på hur ofta jag brukade bli kär förr i tiden) och att vi alla har någon menad för oss där ute i världen. Jag har aldrig sett Emma så lycklig som hon var den dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar